Citat:
Ursprungligen postat av ricky
Exakt!
Ska till Teneriffa i januari och har bokat vår första AI någonsin.
Har i liknande trådar varit motståndare till AI.
Detta reviderar vi nu till AI-motståndare i "bara" Grekland
Måste förresten berätta om när vi var på Ixia-Rhodos, så fanns det AI-gäster på hotellet. Det var nästan förnedrande för dom som hade AI. De var förvisade till en egen hörna med riktigt lågbudgetstuk. Baren var en presseningliknande historia där allt serverades ur plastmuggar!
|
Nu har vi provat på vår första All inc.
Måste säga att jag är positivt överraskad!
Väldigt trevligt upplägg, ett stort utbud och hög kvalitet på maten.
Utanför måltidspassen så fanns det små minibufféer man kunde plocka ur och det fanns en jeppe som bakade pizzor för glatta livet i en äkta stenugn. Fina barer där det ingick drinkar som GT, Cuba libre och irish coffe. Öl,vin och vatten fanns det alltid tillgång på och man kunde ta med upp en vinare på rummet om så ville.
Detta är ett perfekt alternativ för den med mager börs eller den stora familjen.
Pengar sparar man verkligen också! Vi (sambon o jag) brukar göra av med 12-15 tusen per vecka, och denna resa gjorde vi av med 5.000:-

Denna besparning kan vi tillskriva AI:n!
Dock så kommer vi troligen inte att göra om det. Inte på en större anläggning då det blir lite stimmigt när man ska äta. Hittar vi ett fint hotell med mindre antal rum så kan vi gärna prova AI igen. Även om utbudet är brett och maten god så blir man ändå lite less. Vi åt kanske fyra måltider ute fast vi hade AI.
Mitt betyg på AI-konceptet: 6