Citat:
Ursprungligen postat av Birgitta63
Så vackert och detta jag ser är va jag har letat efter.Riktigt grekiskt med sina vitkalkade hus och ej sån Kiviks marknad / tingeltangel ställe med affärer som ligger packat.
Håller med till 100 % att det är bättre bo i staden och sen ta sig till stranden som du skrev.
Birgitta 63
|
Visst har du valgt rett øy! En favoritt, vakkert, vennlighet, flotte strender, raus natur, god mat og..........Som Mette sier, det er jo en fornøyelse å vandre gjennom olivenlunder til Stafilos! Og det å bo i byen er etter min mening helt topp. På Stafilos er det kanskje heller ikke overbefolket i september. Ellers kommer man seg jo enkelt rundt til andre steder med buss.
Skopelos er en av de få øyene jeg har reist charter til, det var vel organisert og ventetiden ved returen var til å leve med. Vi bodde på Dionyssos, hyggelig hotell ganske sentralt - kanskje litt upersonlig, men med basseng for den som vil ha det, sentralt til alt. Å vandre korte avstander er ellers flott på Skopelos, om man liker det.
Med litt flaks kan du kanskje finne den lille jazzkafeen, sitte ute under et stooort tre og nye musikk og drikke. Og i havnen kan du spise skalldyr, hummer til eksempel. - Jeg vil tilbake, det er sikkert.
Ha en trivelig reise