Visa ett inlägg
Gammal 2009-01-07, 17:05
Kattas avatar
Katta Katta är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006
Standard Sv: boende i parga

[quote=theresa;155358]
Nu till frågorna,jag kan inte bestämma mej för vart vi ska bo. Jag väljer mellan MAGDAS och BACOLI för att dom har pool och poolbar mm. Jag har alltid bott på hotel med pool och och poolbar och är rädd för att jag ska sakna det om jag väljer hotel utan
Finns det någon som har bott på dessa hotel som jag nämner som kan ge mej lite information om hotellen? allt är av värdequote]

Hej Theresa!

Parga är ett supermysigt ställe som jag tycker jätte mycket om!
Rätt så "turistaktigt" kan tyckas, men alla utflykter man kan göra i de vackra omgivningarna väger upp allt!!! Flera fina stränder finns också runt om. Det finns en hel del info om både Magdas och Bacoli om du går tillbaka lite i tiden.
Vi har själva bott på Magdas och trivts jätte bra! Underbart lugnt ställe med trevliga och hjälpsamma ägare. Sist vi var där tog vi en flygbiljett till Preveza, där vi hade en hyrbil som väntade. Eftersom vi bokade direkt via hotellet "tjänade" vi in en veckas hyrbil + att det blev pengar kvar, emot att vi hade åkt charter med Apollo. Rätt många tusenlappar att spara hur enkelt som helst!

Ha en underbar resa!

Katta
Svara med citat