Ämne: Santorini?
Visa ett inlägg
Gammal 2009-01-06, 22:49
NaxosNille NaxosNille är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2005
Standard Sv: Santorini?

Jeg tror dere vil finne at Santorini er en veldig dyr øy. Ufattelig vakker, men det koster å gå ut og spise. Jeg har kun funnet gullsmedbutikker og mange små butikker med "turistjuggel" - t-skjorter, capser, kopier av Crooks-sko og slike ting. Hvis dere vil prøve Santorini, hvorfor ikke bli der en dag eller to på reisens begynnelse og det samme når dere drar hjem igjen? Det vil si, hvis dere tenkte på å være mer enn en uke? Dra videre til Ios hvis dere ønsker party eller Naxos, som har Kykladenes vakreste strender (..og party, for den som ønsker dette). På Naxos kan dere i alle fall finne fred og ro innimellom partyene. På Naxos er det kort vei til stranden, enten du velger å bo inne i byen eller reiser sørover til Ag. Prokopios eller Ag. Anna eller ennå lengre. For en kompisgjeng på deres alder ville jeg absolutt ha valgt å bo inne i byen. Alt er i gåavstand - både strand, restauranter og butikker.
Jeg liker ikke strendene på Santorini. Det er kun stein og grus før man går i sjøen, og det blir ubehagelig varmt på land. Jeg foretrekker sand og muligheten for å kunne sette seg i skyggen under et tre - jada, jeg har hørt om strandstoler og paraplyer, men pleier å foretrekke strender der man slipper å ligge så tett.
Svara med citat