Visa ett inlägg
Gammal 2008-08-29, 10:38
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Rätt klädsel på taverna ?

Jeg har også hatt god underholdning i å lese innleggene i denne tråden, takk alle

- jeg vil ikke blande meg i diskusjonen, når det gjelder nyanser kan norsk lett misforståes her føler j e g.

men likevel et lite bidrag:

Jeg er en enkel sjel og d e r f o r og tiltaler de små/enkleste øyene og stedene meg, der bor jeg g j e r n e på et enkelt, men koselig og rent rom, jeg liker å spise på små/enkle tavernaer

- o g, jeg er v e l d i g lite opptatt av klær utover at jeg skal trives i dem, de skal være hele og rene og etter m i n mening passe til anledningen.
I det siste legger jeg at jeg tar på meg det "peneste" jeg har med om kveldene, og jeg t r o r aldri jeg har støtt noen hverken i kirker eller på tavernaer.

Men, faktisk tror j e g det er viktigst hvordan man oppfører seg, respekt er så mye, men d e t er en annen diskusjon.

Ikke visste j e g, den gangen i 1990, at den var den overlesset pyntede svenske damen som var korrekt antrukket, og ikke vi, i lille Makrigialos på Kreta

I en annen tråd her på Kalimera diskuteres det hvordan man kjenner igjen en svensk - en diskusjon som denne, s å engasjert og ned til minste detalj, føler j e g er typisk svensk

Kari

Senast redigerad av kari den 2008-08-29 klockan 10:41.
Svara med citat