Visa ett inlägg
Gammal 2008-08-20, 18:53
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: All inclusive - för- och nackdelar/ny tråd

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Roc Visa inlägg
Kan personligen inte se någon fördel med AI i Grekland men på andra ställen som Kanarieöarna, Turkiet mm skulle jag nog kunna tänka mig det då maten knappast kan bli sämre iaf.
Här måste jag protestera... Turkiet har enligt min mening bättre mat än Grekland så där skulle jag inte välja AI. Vad är det som säger att AI mat alltid är sämre? Jag har varit på orter i världen där AI är vanligt och har då upplevt att priserna hålls nere på matställen för att trots allt locka ut de resenärer som valt AI. Det är väldigt lätt för alla att tycka en massa om AI. Jag har själv aldrig haft det och kan därför inte uttala mig om hur dåligt det är...men har bokat AI på Rhodos i maj -09 så efter det kan jag "tycka" fullt ut... Om man åker med barn som hela tiden vill ha glass och dricka ska det bli väldigt smidigt att bara kunna hämta det. Varje gång vi köpte två öl och två glassar i somras kostade det ca 12 Euro, det drar iväg och blir några tusenlappar per vecka...

Malin

Senast redigerad av nilam den 2008-08-20 klockan 18:54. Anledning: Såg inte Evas inlägg om turkisk mat innan jag svarade
Svara med citat