Ta inte all inclusive i greklad!! Vi kom hem från Forum Beach den 13 aug och maten var fruktansvärd. Har aldrig ätit så dålig grekisk mat, det finns väldigt många fina ställen att gå o äta på utanför hotellet. Vi blev galet magsjuka och det var mängder av folk på hotellet som blev dåliga och flyget hem var rena rama sjuktransporten. När jag var på återbesök hos läkaren var hela väntrummet fullt av gäster från Forum Beach ifrån olika länder. Jag har varit på all inclusive innan men kommer aldrig ta det i grekland igen, missar ju hela grekland och den goda maten. Men i Egypten helt ok. Detta var första gången jag belv magsjuk utomland, har klarat mig flera gånger i turkiet och egypten som annars kan vara värre.
Hotellet var ok, Petros i Altantis bar förgyllde hela vår resa men att så många var sjuka hela tiden och maten var så otroligt smaklös förtog en hel del. Gissa samtalsämnet i baren, vilka tabletter man fått, hur magen känns och vilka som har feber och nyinsjuknat

Restaurangen är som en skolmatsal och det slafsas med maten, smaklöst och visst olika teman men smaken den samma. Fusk tzatsiki på pulver!!!! Jag tror att det var lunchrestaurangen som var källan till all magsjuka, maten var aldirg riktigt varm i någon av resaturangerna.
När ni åker kanske det är lugnare men när vi var där var det över 1000 gäster på hotellet och de kunde inte hantera det matmässigt. God öl och gott vin men nje kan inte rekommendera stället. Rummen var ok, men hysteriskt med kackerlackor, vi fick spruta vårat rum eftersom det kom in flera varje dag, på alla mina resor, ca 1-3 per år i 14 år har jag inte sett så många kackerlackor sammanlagt som jag såg dagligen utanför rumsdörren i korridoren.
Det var inga problem alls med solstolar de köpte nya och fyllde på i omgångar under de två veckorna vi var där.
The Bridge bar var så dåligt skött, det var en träbro och trätrall vid baren, men spikarna stod rakt upp, en kille i en familj vi lärde känna fastnade och rev upp en stor flik på hälen...
Väldigt mycket trevlig folk träffade vi och det var roligt, både svenskar och engelsmän, det var nog mycket tack vara Atlantis bar som folk lärde känna varandra mer än vad jag upplevt på våra andra resor.
Trots allt gnäll hade vi två sköna veckor, ungarna var helnöjda och hotellet var ok men jag kommer aldrig åka tillbaka och jag kan inte rekommendera det till andra.