Citat:
Ursprungligen postat av theresa
Vi åt på många goda resturanger och små krypin...(...), No Name (super goda och billiga gyros), (...), Folia
|
Åååh vad gott!! No Name och Taverna Folia - två av mina bästa minnen från Skiathos!!
Måste berätta någon roligt; på onsdag morgon förra veckan ringde telefonen - och det var mina vänner som var på Skiathos! De ville bara berätta att de hade varit på Folia kvällen innan och haft med sig den lilla lappen med en handritad karta som jag hade gjort för att förklara var i gränderna den ligger. De hade visat lappen och sagt att en vän i Sverige hade föreslagit tavernan. Det förde med sig att de blev bjudna på en massa gott; dryck och efterrätt. Maten var de jättenöjda med!
Citat:
Ursprungligen postat av Homeros
Måste även ge ett plus i kanten för maten på Psaradika. Kan här verkligen rekommendera deras tallrik Musslor samt Fresh King Fish ! -Dock ett stor minus, stressade och nonchalanta servitörer.
|
Trist. När vi var där var det tvärtom; vi var nästan de enda gästerna och fick massor med uppmärksamhet och god service. Men det var i början av oktober. Och gott var det!!