Ämne: Kos 2008
Visa ett inlägg
  #12  
Gammal 2008-08-03, 13:38
aris4s avatar
aris4 aris4 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Örebro
Inlägg: 200
Standard Sv: Kos 2008

Hej 91:an med fru o Katharina!!

Kul att jag får vara med. Skulle ju vara jättekul att träffa andra Kalimeror som åker till Kos .
Har ju bara inte bestämt mig ännu när jag ska åka men det lutar åt slutet av September nu och in i oktober.
Det är mitt semester vikariat som ställer till det men sen har jag inget jobb efter första veckan i september. Ska försöka hålla mig kvar som timtidare och kunna jobba fram till 24:e September.
Har jobbat som kriminalvårdare sedan 1/4 i år och kanske kan fortsätta med det. Om jag nu åker den 24:e Sep så måste jag bo inne i Kos ca 10 dgr vilket jag gärna vill förstås men då på hotell. Jag ska sen ut till Mastichari som vanligt och bo hos en kompis som vanligt.

Åker jag dock tidigare så hoppas jag kunná träffa er , skulle vara roligt. Gärna i Zia men det går lika bra inne i Kos. Jag känner ägaren för restaurangen Oromedon i Zia, jättemysig restaurang men har dock bara varit där 1 gång när jag hittade min gamla bekant som jag inte sett på ca 18 år.
Har nu tappat räkningen på hur många gånger jag varit på Kos men jag tror att det blir 24:e gången jag åker dit nu + att jag bodde där 3 månader -88.

Förra året träffade jag KosJan med fru Anne efter att vi haft kontakt på Kalimera och chattat på msn. Jättekul, och vi har nu kontakt flera gånger i veckan genom chatt , telefon och faktist träffats hemma hos mig i Örebro.

Xristina som du nämner 91:an, jag vet vem hon är oxå. Vi har samma bekanta och har sett varandra flera år nu. Hon har ju en jättefin hemsida om Kos men är nu under upp-putsning.
Jag kan ju skicka länken till dig om du inte har den.
Får väl inte göra det här på Kalimera hm hm!!!

Ha de gött o vi hörs snart!!
Sanna
Svara med citat