Visa ett inlägg
Gammal 2008-07-31, 13:45
kozko kozko är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008
Standard Sv: Sevärt mellan Igoumenitsa-Patra?

Citat:
Ursprungligen postat av Frappe Visa inlägg
Hej!
En till som bilar ner varje sommar, vi brukar oxå köpa biljett på plats i Ancona åker alltid med Minoan, MEN vi var på plats 15 Juni och ingen plats på båten, den 16e var oxå full.....Super Fast Ferry var även den full... Nu hade vi tur och kom med ANEK. Men innan vi fått biljett var det en nervös familj som väntade.... Vi har de senaste åren faktiskt skippat hytt, ungarna är så pass stora och tycker det är ett äventyr att ligga på däck. Vi har varit snabba ombord och haffat 5 solstolar och lagt oss i en hörna inte uppe vid poloerna utan nedanför, klart mysigt så ligger man där och tjattrar och tittar på stjärnorna...

Kör "lilla" vägen härliga berg och varför inte ett besök i Ioannina? Byar som Lia och Lista klart värt ett besök ligger högt upp! Arta och Voulgareli där bergen än är fulla av granar och gott om vattenfall!

Camilla
Oj, häftigt att få vänta så på biljetter. Vad gör man under tiden?
Jo den lilla vägen har jag kört när jag skulle upp till Thessaloniki men nu ska jag ju neråt så då blir det en REJÄL omväg

Har även åkt ett rejält bergspass där uppe nånstans. Minns inte namnet riktigt men det fanns i allafall snöplogsstationer. Nu kom jag på namnet, Katara. Det var häftigt där uppe.

Har ni alltså avverkat er tur redan för i år?
Svara med citat