Visa ett inlägg
Gammal 2008-07-28, 12:37
Malina Malina är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hur länge stannar du i Grekland?

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish Visa inlägg
Den dag jag inte har kvar mina katter ska jag börja åka längre igen, nu blir det bara 2x2 veckor. Jag har visserligen ett jättebra kattpang men hur bra det än är så märker jag på katterna när de kommer hem att de inte varit helt nöjda med situationen.

Det längsta jag någonsin varit i Grekland var 9 veckor, det var lagom

En vecka har jag aldrig åkt, jag skulle bli stressad av att ha så kort tid. Så har jag alltid känt. Fast numera finns faktiskt ett ställe där jag tror att jag skulle kunna tänka mig att sticka emellan med nån enstaka vecka och det är Santorini, bara för att få ta det lugnt på Honeymoon. Varje gång jag kommer dit är det som att kliva rätt in i en öppen famn av vänlighet och gästfrihet. Dit skulle jag gärna sticka iväg i en vecka
Håller med av hela mitt hjärta!
Det är något alldeles särskilt med Honeymoon!Vi FÖRSÖKER ibland att gå och äta middag i tex Perissa,men fastnar alltid hos Julia och Paris.Tycker bara mer och mer om Santorini och särskilt Honeymoon Beach Hotel.
För övrigt är det längsta jag varit i Grekland 5-6 veckor och det var på Ios på 80-talet.
Det kortaste är 6 dagar till Aten över Jul-Nyår för ett par år sedan.
Skulle kunna tänka mig att åka till Aten och Hydra i en vecka på våren eller senhösten.
Svara med citat