Jag säger så här Comhem är bra så länge det fungerar..... Vi har bredband och telefoni och tv med dem. Under Maj o Juni hade vi problem med bredband vilket då gör att även tele inte funkar... det var vi och 7 grannar till och jag har INGET gott att säga om deras kundtjänst..

långa väntetider och när det tickat 0,29 kr per minut och man har suttit i 30 min kommer till slut fram och klick... samtalet bryt så man får börja om är inte KUL, att de inte svarar på mail, ringer inte upp som lovat, ens samtal som man gjort helt plötsligt inte finns etc etc. Så jag var inte glad på Comhem. Efter 5 veckor var problemet avlöst visade sig att switcharna inte klarade av trycket antagligen för gamla... men att under 5 veckor ha internet till och från och med en massa driftstopp och då toppen på isberget deras SÄMSTA kundtjänst gör inte saken bättre. Detta är som sagt min upplevelse och som jag börja mitt inlägg, det är bra så länge det fungerar.
Camilla