Visa ett inlägg
Gammal 2008-07-17, 03:04
platanias06s avatar
platanias06 platanias06 är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007
Ort: Where my heart is! Not where I put my hat! (Shoes...)
Standard Sv: Hotell sunshine m.m?

Hej!

Laganas är mysigt OCH festligt framför allt! Missa INTE baren/nattklubben Zero! Jag drack varje kväll/natt där, drinkar etc. och vad jag vet så var det ingen fulsprit! Full o glad blev man bara och det e väl meningen! Smugglers wreck... Jag blev besviken!!!!!! Tog ju sin tid med båten, titta på en karta så ser ni hur långt runt om ön det är. Sen tror jag att alla, som jag själv, tror att det är en vit superfin sandstrand!?! Icke... Det är små runda rullande och irriterande stenar! När man ska bada där rullar man ner från ett "stup" på dessa stenarna, när man ska upp igen får man krypa på alla 4 eller vänta på hjälp från en stor våg... Sen diskuteras det ju väldigt mycket om vraket verkligen hamnat där av sig själv, eller om det är placerat där som turistattraktion. Jag skulle efter att ha sett det med egna ögon tro på det sista... Men, det är en härlig utflykt och båten är fin med servering och trevliga "sjömän"! ;-)

Hoppas ni få det jätte bra!!! Och... Glöm inte ta med ALLT vad myggmedel heter...

Citat:
Ursprungligen postat av Emelino Visa inlägg
Hej!
Jag och 3 kompisar ska åka ner till Laganas nu i mitten av Augusti. Har lite frågor till er som varit där

1. Är det ngn som vet hur apollos hotell Sunshine är? Alltså rummen, maten (dvs. frukosten), och gästerna är?
2. Har hört att det är ett "måste" att se Smugglers wreck, vad kostar, på ett ungefär, en båttur dit? Är det värt att ta apollos turer eller är det bättre att kolla runt?
3. Det går ganska mycket rykten om att de serveras sk. "fulsprit" på barerna i Laganas, men e de okej att dricka drinkarna eller ska man ta ngt på flaska för att undvika detta?

Tacksam för svar
, Emelie
Svara med citat