Vi kanske var där samtidigt...vi bodde där 28/6 till 5/7.
Håller med om det du skriver, backen upp till hotellet var grym i värmen och trappan ned till poolen halvt livsfarlig, höll flera gånger på att ramla när jag trampade på ruttna plankor. Det gällde verkligen att se sig för!
Men utsikten helt klart är värd klättringen upp, den var helt sagolik!
De sista dagarna hittade vi dock en genväg nerför berget, med en inte lika jobbig backe upp. Man tog vänster vid vägskälet strax nedanför poolen och kom ut nästan på mitten av huvudgatan.
Håller också med om att poolen var rätt äcklig vissa dagar. Man såg till att inte få några kallsupar...
Vi hade även ovälkommet besök av kackerlackor ett par gånger under veckan (kan man ju iofs stöta på varsomhelst).
Det var utlovat städning 3 dgr och byte av handdukar 2 dgr, men de städade bara 2 ggr och bytte handdukar och sänglinne 1 gång. Det var dessutom lite lustigt att de två städdagarna under veckan inföll två dagar på raken

. Men vi hade tur och fick faktiskt två toarullar under veckan

. Vi hade bara en liten filt till två personer och lite krångel med varmvattnet de första dagarna, men det var å andra sidan var bristerna ingen big deal och vi påtalade det inte heller så de fick ju ingen chans att rätta till det.
Vi var ändå nöjda med Sissy, det var enkelt och basic med precis det man behövde, ett fantastiskt läge med sagolik utsikt över Lixourihalvön och havet, samt rent och fräsht (trots kackerlackorna) och jag skulle inte tveka att bo där igen.
Däremot vet jag inte riktigt om jag skulle kalla det för ett trestjärnigt hotell.