Visa ett inlägg
Gammal 2008-07-11, 21:49
UlfWimans avatar
UlfWiman UlfWiman är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007
Standard Sv: Lidls sortiment i .grekland?

Hej du Bläckfisken.
Snart börjar jag kalla dig för "Squid".
Jag bor ju granne med Lidl. Genar jag över lite tomter är det 700m. Det är inget man får pluspoäng för hos grannarna direkt. De kallar det intrång i den personliga integriteten. Jag kallar det att vara smart. Brukar gå till Lidl men ta taxi hem då jag inte klarar att bära och gå samtidigt. Inga skrönor om män och multitasking tack. Jag kan tugga tuggummi och gå i trappor samtidigt. Tror jag i alla fall.
Dels har jag haft sprutbehandlad diabetes i snart 20 år så jag måste alltid tänka på vad jag stoppar i munnen. Ibland händer det att jag "blundar", för då har det ju aldrig hänt.
Lite strutsbeteende kanske?
Grekson kan vara lite smalsynt ibland med att "lite gör väl ändå ingen skada". J
ag har den djupaste respekt för folk som inte tål vissa saker efter att i början på 90 varit med om en nödlandning orsakad av jordnötsallergi. Det var ju ingen fara för någons liv förutom den kvinna som var allergen mot nötterna. Det räckte med att personen som satt snett bakom henne öppnade en påse så var historien "De Facto".
Födan är enormt viktig och Grekland är bättre än hälsokosten. Nu kastade jag nog sten i glashus.
Jag tappade faktiskt 30kg sista året där nere och jag saknar de inte det minsta.

Uffe på ett strålande humör just nu

Senast redigerad av UlfWiman den 2008-07-11 klockan 21:52. Anledning: Fladder i fingrarna
Svara med citat