Ämne
:
Samma som förra året!
Visa ett inlägg
#
7
2008-07-09, 13:43
KosAnn
Reg.datum: jul 2006
Sv: Samma som förra året!
Andra åker ju till sin sommarstuga eller en camping där de stått med sin husvagn i många år... Grekland och våra speciella platser där är vår sommarstuga... Har faktiskt fått "tyst" på några som alltid ska kommentera att jag åker till samma ställe...
Eva - med 71 dagar kvar till Paradiset...
[/quote]
Hej Eva!
Ja, det är så vi har sett det också, och även påtalat för dem som har beklagat sig över hur tråkiga vi är. "Ni skall väl till Kos i år igen" hör man inför varje sommar lite spydigt från arbetskamraterna. "Ja, säger jag, och ni skall väl till sommarstugan i år igen".
Jag har inte bråkat med någon om vart de skall åka, utan tycker tvärtom att det låter helt underbart om de skall åka till Italien eller Skåne eller var de hade tänkt åka. Kanske rent av bara vara hemma. För var och en skapar sin egen semester som tur är.
Det är härligt att det finns fler "tråkiga" ute i världen.
Det finns så gott om "äventyrare" så att kanske det behövs lite av vår sort också?
Vi har pratat om att ta båten över till kalymnos och hälsa på en som vi känner där. Ja vi får väl se hur "äventyrliga" vi blir. Har varit på besök på Kalymnos vid ett tillfälle och ser fram emot ytterligare ett besök. Fast man skall väl inte utmana ödet med för mycket äventyrligt? (nu var jag lite sarkastisk mot mig själv)
Kram på er alla!
/Annika
KosAnn
Visa allmän profil
Skicka ett privat meddelande till KosAnn
Hitta alla inlägg av KosAnn