Jag är en person som bara älskar värme...ju varmare det är desto nöjdare är jag, jag åker alltid i juli-augusti

att det har blivit så är först o främst att det är då jag har fått semester...men jag lider inte av värme jag föredrar när det ligger på ca35-40..ligger det under det brukar jag tycka att det är för kallt

min sambo tycker inte att jag är klok i huvet vid sådana tillfällen....

han föredrar lite svalare klimat...men han brukar vänja sej vid värmen efter ett par dagar

det man måste tänka på är att dricka massor av vatten och så tar jag alltid en nypa salt om jag vet att jag ska ut och vandra...det blir massor av solande och badande

och kall myrthos naturligtvis..

Värmen hjälper också mot min reumatism..jag mår mycket bättre i värme än vad jag gör hemma i kylan,även min dotters astma blir bättre där nere. När vi har 20-25 grader hemma så fryser jag och kan absolut inte gå i kjol...jag är väldigt frusen av mej,jag fryser nästan jämt...kanske därför jag klarar av så hög värme som 40 grader
Vi var till Florida i september 2007 när det är som varmast där och lågsäsong,vi hade runt 40-43 nästan varje dag och 100% luftfuktighet....jag njöt i fulla drag men resten av familjen mådde jätte dåligt dom första 3-4 dagarna...sen vande dom sej...
//