Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-17, 20:52
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Mat på planet

Ingen ansvarig har ringt upp mig och jag har kräft en förklaring och inte detta bollande mellan Ving och Norwegian där de skyller på varann. Nu har jag varit väldigt upptagen på jobbet i em så de kan ha försökt men inte kommit fram. Försökte boka maten direkt när vi bokade resan men det gick inte. Tänkte att det var datatekniskt och försökte sedan flera gånger men utan att lyckas. Ving har ju förövrigt fått pris för sin hemsida. Det enda konkreta besked jag fått från en av säljarna är att det inte är datatekniskt utan att de inte säljer mat till de som reser på enkelbiljett. Det ansvaret la hon på Norwegian men de i sin tur sa att det är Vingresor som bestämmer vilka som ska få äta på planet. Om de säljer något under själva flygresan har ingen kunnat svara på.
Nu är det inte hela världen och vi lär inte svälta ihjäl men eftersom vi flyger från norrland först och kanske också ska färdas en del när vi kommer fram blir vår resa ganska många timmar totalt. Jag har full förståelse för att flygresenärer inte får ta med egen mat men då måste de sälja mat på planet och inte agera som de gör nu.

Eva
Svara med citat