Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-10, 21:24
Noras avatar
Nora Nora är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Ospec. till Karpathos

Citat:
Ursprungligen postat av Lola Visa inlägg
Haha, ja man får ju försöka linda in sina ord ibland Yannis är väl en nära släkting till Michalis? Om det är han med guldtand. Michalis' bror bodde på hotellet samtidigt och jag har för mig att han sa att Y var farbror (morbror?) till M. Ellermåhända kusin? Men att det bara skiljer 10 år mellan dem. I alla fall tre män, helt olika varandra men lika fantastiska! Jag saknar dem så!!
Ja, det stemmer det, Yannis og Minas er nær familie med Mike. Og de er to fantastiske "gamle gubber", kjempesjarmerende. De tar godt vare på gjestene sine. Forrige gang satt Minas klar med bolognesen da vi kom, stakkar, han hadde stått i og laget middag og greier. Og da bare spiser man altså, uansett om man er sulten eller ei. Også fikk de hver sin Linie-akevitt, og det var stor stas. Godt å ha noe å styrke seg på under lange poker-kvelder på vinterstid, vet du! Ta fram en kortstokk, så lyser de opp.. Det er vel noe av grunnen til at jeg anbefaler Sofia hotel. Det er fin beliggenhet, men også en deilig, ekte gresk atmosfære.
Svara med citat