Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-13, 19:04
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hur ska jag kunna åka till Grekland nu?

Citat:
Ursprungligen postat av Mysan Visa inlägg
Fast grannarna slåss om att få vara kattvakter så jag vet inte hur det blir. Än.
Om du har möjlighet att låta katterna vistas i sin hemmiljö skulle jag förorda det. Speciellt eftersom de precis kommit till er. Bara de får god tillsyn med låda och mat och får sällskap minst 3 timmar om dagen. Då slipper de omställningen till ett Pang så tätt inpå en flytt. Det skulle kunna göra dem osäkra och oroliga. Jag hade försökt undvika det om jag haft möjlighet.

Citat:
...tycker inte alltid att det är så roligt att agera tjej....
Uppenbarligen dags... Inget killar gillar att prata om... Men det är nödvändigt... Det kommer också troligtvis att innebära att den lille fjanten blir den dominerande mellan dem. I o m att han kastreras sist.

Han är väldigt söt på bilden och jag är väldigt svag för röd-vita Pischar... Min lille röd-vite är troligtvis överkörd för han är halvt sönderbruten. Svansen är bruten på tre ställen och han kan inte sitta ordentligt... Men han dominerar en två (!) Kg större kompis utan problem Trots att han är både yngre och mindre.

Han är inte elak, han är sadist! Han klipper till, eller biter (han har bara en styggtand kvar!), när Vincent minst anar det... I Husses anda... Samtidigt är de världens bästa kompisar och ligger ofta tillsammans eller springer och jagar varandra eller busar på annat sätt. Och de träffades först när de var drygt två år, så de har inga band sedan tidigare.

Mina förra katter var bröder. Och de slåss på allvar nästan varje dag. Så släktskap behöver inte betyda harmoni... Bara så du vet.

Citat:
Kattägd för livet, det är vad man är! Med glädje!
Jepp. Visst är det ett underbart helvete! (Måste de håra så förbannat..?) En god katt förlänger livet. Två gör att man lever för evigt... Jag har tänkt att jag ska kalla mig "Kattbetjänt" i Telefonkatalogen... För man äger inte en katt. Man är bara där för att tillfredställa deras behov.... Betjänt... Typ...

Peter
Svara med citat