Ämne: Jäkla Apollo
Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-13, 12:32
litentuvas avatar
litentuva litentuva är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008
Standard Sv: Jäkla Apollo

Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
Tråkigt när det strular med bokningarna. Låter som det ändå ordnat sig för dig via Göteborg. Om din smak liknar min så är chanserna goda att Karpathos kommer att hamna högt upp på din favorit-lista och att du kommer att tycka att det var värt besväret. Vilka stränder .................!!!!!!!!!!! Jag och min fru längtar tillbaka och har nu en bokning med utresa från Göteborg den 31 juli. Vi har rest massor med Apollo och aldrig blivit besvikna så vi hoppas att det håller i sig. Trevlig resa. /Masse
Är ju fortfarande lite sur på apollo såklart men det går inte att lägga mer energi på det, känns bätter nu när vi ändå fatat beslutet om hur vi ska agera....Vår inställning är lite, "bara att gilla läget". Tror att det kommer vara värt besväret och ska man kunna luffa runt och se världen måste både vi och barnen lära oss att ta lite motgångar och vara inställda på att det inte alltid blir som man tänkt sig. Stora tjejen tycker att det ska bli sååå kul att åka nattåg! Bara att försöka göra resan till ett äventyr Tur att vi är borta 23 dar, då gör det inte så mkt att man är lite uppochned med sömnen första dygnet. Värre om man bara har en vecka, då är det inte så kul att börja resan med ett dygn utan sömn. Vi tar det som det kommer!

Senast redigerad av litentuva den 2008-05-13 klockan 12:35. Anledning: lite tillägg i texten
Svara med citat