Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-07, 22:46
JohnSs avatar
JohnS JohnS är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2006
Standard Sv: Solkremmerket "Parasol"

Jeg mente å kjenne igjen varemerket etter en ganske morsom opplevelse for noen år siden, dvs. morsom for oss som ikke ble direkte berørt. Vi reiser med samme selskap 23. mai, og fikk den samme katalogen i denne uka, så vi satt i går og frisket opp det som skjedde. Merkelig sammentreff at spørsmålet dukker opp nå.

Min kone kjøpte Parasol solkrem, og om den reagerte med huden hennes eller med noe annet vet vi ikke, men store deler av huden ble misfarget med en tydelig blå(!)farge. Dusj og vanlig vask hjalp ikke, men fargen forsvant etter noen dager. Jeg brukte også kremen, men fikk ikke denne blåfargen. Flere i reisefølget hadde kjøpt den den, og den virket på samme måten på et par av de andre også.

Jeg vet selvfølgelig ikke om det har vært gjort endringer i solkremen etter dette, og om det var et sjeldent sammentreff at flere fikk dette problemet den gangen, så jeg vil ikke uten videre advare mot merket, men jeg ville forsøkt det på et lite synlig område først hvis jeg kjøpte det. For ellers var solkremen helt OK!
Svara med citat