Visa ett inlägg
Gammal 2005-07-30, 00:39
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Snart blir det Kos.............

Tviler ikke et sekund på at dette blir bra etter alle anbefalinger og etter å ha sett bildene av innhaverne og stedet.

Føler meg litt mere urolig over det stedet vi skal overnatte på Rhodos, da han jeg pratet med, i løpet av to korte telefonsamtaler klarte å kalle meg daaarling
minst 12 ganger .

Hadde ringt nærmere 12-13 utvalgte steder hvor alt var fullbooket til ut i september, så da jeg fikk napp på dette stedet som altså heter Family House og ligger i Faliraki "måtte" jeg bare ta det, orket ikke å lete eller ringe mere....
Han/de hadde ingen e-mail, men en faks..., sendte en fax for å spørre om del småtterier, bl.a. på hvilken side av sentrum dette lå og om det fantes balkong til rommet, airkondion, og kjøleskap, ba de om å sende en fax tilbake men det har de altså ikke gjort....

I utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt å bestille noe noen steder siden alt gikk så smertefritt i Kykladene i fjor, men har skjønt/hørt at det ikke er like lett å finne bosted på disse to øyene i værste høysesongen.
Men man kan jo umulig la være å reise når man får flybiletter til Kos for 198.- stk., selv i høysesong

Er det tilfeldigvis noen Kalimeraer som tilfeldigvis har hørt om dette stedet så vil jeg gjerne høre noen ord...

Ia
Svara med citat