Ämne: Mat i Faros
Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-28, 19:02
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Mat i Faros

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L Visa inlägg
Vet inte när du var där. Jag var där när Anna Lind mördades och då hade en bra taverna som serverat mycket från den egna gården slagit igen året innan? Kanske någon av dessa som du tänker på. Jag gillar Faros men åker inte dit för matens skull så vi intog många måltider på andra ställen på ön. Det bästa ställer Rock Café kanske det hette var alltid fullt eftersom vi åt grekisk middagstid. Baren Gorgona serverade några enkla rätter som var ok men inte mer.

Eva
Vi bodde på det ekologiska stället som hade slagit igen året innan, vi var alltså där samma år. Det närmare stället jag tänkte på hittar man så här: Man kliver av bussen nere på kajen. Man går inte mot stranden, i stället går man upp och över backen precis bredvid kajen, uppe på backen finns ett flertal boenden som vi aldrig testat men några verkar ganska bra. Efter backen går man ner mot en liten vik och där inne i viken finns en taverna som jag tror att serverade klart godkänd mat.

Det känns som att jag är dålig att förklara vägen men det är lite svårt då jag inte riktigt minns heller.

Mvh Janérik
Svara med citat