Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-26, 15:20
ALba ALba är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2007
Standard Sv: Var har ni hamnat som åkt sista minuten ospec.?

Här var det många olika bud. Vi åker 29 maj och är där 14 dagar, vi åker med Apollo, jag tycker inte det borde vara riktigt högsäsong då, hade vi åkt i juli så hade vi kanske inte vågat boka ospec.

Elisabet, av alla svar så HOPPAS jag att det är du som får rätt. Jag vet vilket hotell Pegasus är, vi har bott i kato stalos flera gånger på andra hotell, och det hotellet ser så himla trevligt ut så jag har alltid tänkt att där skulle jag vilja bo någon gång.
Eller såklart bor man gärna på något 5-stjärningt hotell.
Vi har ju själv bokat ospec förr, senast var 2003, då åkte vi en vecka i slutet av maj och hamnade på hotell Tropicana som också är ett bra hotell vid stranden i kato stalos. Men jag har ju någon gång för länge sedan hamnat på ett jättetrist rum i Italien, fast då hade vi turen att få byta efter ett par dagar och hamnade på värsta lyxhotellet resten av tiden. Men i stort sett har jag har bra erfarenheter sen förr ,det jag är rädd för när jag läser en del av era svar är att det blivit sämre nu dom sista åren.
Hoppas också att dom tar lite hänsyn till vem som reser, jag menar det vore ju onödigt taskigt att placera en barnfamilj i ett litet rum mitt ovanför ett disco, medans ett par tonåringar kanske skulle tycka att det var perfekt för dom.
Svara med citat