Ämne: Flyga !
Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-18, 22:03
theresa theresa är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: Flyga !

Citat:
Ursprungligen postat av Birgitta63 Visa inlägg
Tycker du att det är så roligt.Jag flög förra året och det var 28 år sen sist. Oj vågar ja skriva så men det är bara ren fakta. Flyga tycker jag är tråkigt men vet att moroten smakar bra sen. För Kreta åker vi tillbaka igen.Resan bokade vi efter 14 dagar när vi kom hem.
Om det var mej du menade så ...JA JAG ÄLSKAR ATT FLYGA...vet ej varför men känslan när man sitter där och känner att man sugs bakåt av en kraft man inte kan bemästra och det går fortare o fortare och till slut så är man uppe i luften...helt fantastiskt...vilken känsla..går inte att beskriva med ord...sen är det bara jobbigt,känslan av att vara instängd är det värsta jag vet,har nog en släng av klastrofobi tror jag..mår jätte dåligt letar hela tiden efter flyktvägar...VAR ÄR TOAN...är mitt stora dilemma,hur kommer jag ut,när är vi framme .När maten kommer så kan det ibland kännas som en befrielse,nu har jag något att göra..ibland känner jag mej instängd och bara väntar på at brickorna ska hämtas så att jag blir fri igen...vet ej varför jag känner så.

Sen kommer den härliga känslan tillbaka...VI SKA LANDA...vi sitter där och planet kränger..är helt koncentrerad på att se var vi ska landa...har glömt att jag är instängd...vi är framme...ÄNTLIGEN...planet gungar det pirrar i magen..nu vet jag varför jag ÄLSKAR ATT FLYGA...
Svara med citat