Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-13, 12:07
Hjalta99s avatar
Hjalta99 Hjalta99 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Varför "hugger" så många på varandra??

Citat:
Ursprungligen postat av yeasou Visa inlägg
Jag var medlem på ett forum som heter Bouzouki forum. Jag la in en länk till vad jag och grannen hade gjort veckan innan jul. Två låtar på vår hemsida spelar vi där. Här är länken
http://profile.myspace.com/index.cfm...ndid=195815867

Att vara ödmjuk är en gåva!

Puss&kram
Yeasou
Härlig musik, Yeasou!
Kan jag ladda ner din musik? Och hur gör man då? Jag är helt tappad bakom en vagn när det gäller nedladdningar från nätet. Trots att jag haft dator lääänge... det har liksom aldrig blivit av.

För övrigt tycker jag att den här tråden är så trist. Om vi alla använder sunt förnuft och tillåter varandra att vara de olika individer som vi är, så kan Kalimera fortsätta att vara världens bästa forum. För det tycker vi väl? Var annars kan man inhämta så mycken kunskap, tips och annat som vi kan behöva både före, under och efter våra resor? Vi måste lära oss att acceptera att vi har olika bakgrund, olika förutsättningar, olika smak och att ingenting är rätt eller fel. Om jag känner mig påhoppad så försöker jag att strunta i det, varför ska jag behöva försvara min åsikt? Den är min och ingen annans... Liksom din är din och ingen annans.

AI, charter eller flygstol? Har det någon betydelse? Vi reser på det sätt som passar oss just för den resan. Har själv alltid åkt charter utom de två sista resorna då det blev flygstol. Och inte var det nån ö-luffning utan vi stannade på Kalymnos våra två veckor. Det viktiga i sammanhanget är att vi reser till vårt älskade Hellas, inte hur.

Eva - med hopp om att allas resor blir till det bästa!