Visa ett inlägg
  #66  
Gammal 2008-04-13, 10:56
aris4s avatar
aris4 aris4 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Örebro
Inlägg: 200
Standard Sv: Varför "hugger" så många på varandra??

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Det är kanske jag som är "känslig" men vi har ju som ett exempel, de trådar som ibland kommer om "All inclusive"..där får ju nästan OFELBART den som frågar sig serverat att "SÅ skulle jag ALDRIG åka".....fast det var inte alls det frågan gällde....flera liknande trådar tycker jag mig sett....
...många får sig serverat att vissa orter är turistfällor.....inte som något positivt....
Jag vill inte här precisera mer för då känner sig vissa kanske träffade men jag ville bara mana till lite mer ödmjukhet och respekt för olika uppfattningar...
Visst frågar man om saker gällande Grekland så får man självklart olika svar, men det kan ändå sägas på olika sätt....Jag är inte oskyldig heller antar jag ... men hoppas att inte trampa nån på tårna.

Lissi
Hej allihopa!!
Jag vet inte om jag är extra trög eller .... men var hittar jag tråden om "all inclusive"???
Har för mig att jag var med o gjorde nåt inlägg där eller om jag tänkte göra det och det inte blev gjort.
Ber om ursäkt om jag trampat nån på tårna, det var inte alls meningen att göra det. Jag ville bara säga vad jag tyckte om just all inclusive. Men som sagt var, det var ju inte rätt tråd eftersom någon efterlyste vad hotellet heter. Kanske de har all inclusive där o vederbörande som skrev om det kanske bara inte gillar just det. Har då för mig att jag gjorde ett inlägg att jag heller inte reser till den typen av hotell. Det betyder ju dock inte att alla andra måste göra det och att de är konstiga på något vis.
Många av er har ju redan skrivit om det här och jag kan förstå både för och emot MEN det är ju upp till var och en och formulera sig på bästa sätt och alla kanske inte tänker att "hugga" fastän det låter så.
Ok, nu har jag sagt vad jag tycker om det nu är nån som bryr sig

Var hittar jag nu inlägget???
Tack på förhand!!
Ha en trevlig söndag!!
Sanna