Jag tycker det är kul med lite mothugg ibland. Däremot tycker jag inte om att forummedlemmar gör personangrepp. Det finns saker i livet som vi inte förstår men som en annan person tror sig förstå. Då tycker jag inte att man ska idiotförklara den personen bara för att han/hon har en annan syn på saken än vad jag själv har!
Jag var medlem på ett forum som heter Bouzouki forum. Jag la in en länk till vad jag och grannen hade gjort veckan innan jul. Två låtar på vår hemsida spelar vi där. Här är länken
http://profile.myspace.com/index.cfm...ndid=195815867
En av medlemmarna på det forumet skrev att, jag citerar. "Tack för det värdefulla bidraget till forumet, hoppas att ni bara spelar vid jul och inte någon annan tid på året"! Slut citat.
Killen som skrev detta bor i Melbourne Australien..... Han tycker väl att han själv är lite mer värd som musiker/människa eller liknande än vad vi är i denna branchen!
Jag svarade honom att han måste vara en väldigt värdefull person för samhället och troligtvis en väldigt duktig bouzoukispelare. Jag har inte deltagit i det forumet senare, en massa självlärda profeter sitter där och har sin egen klubb för inbördes beundran!
Att vara ödmjuk är en gåva!
Puss&kram
Yeasou