Visa ett inlägg
  #11  
Gammal 2008-04-12, 18:03
Guhawis avatar
Guhawi Guhawi är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2008
Ort: Furulund
Inlägg: 49
Standard Sv: Boende med pool nära Kos Stad?

Citat:
Ursprungligen postat av Hjalta99 Visa inlägg
Härligt att ni ska åka till Kalymnos! Var ska ni bo? Det skulle vara intressant att höra vad ni får betala per natt. Tips på bra och billiga boenden är alltid bra att ha i bakfickan . Jag och mina vänner åker 19 september till Kalymnos och vi gör som alltid, bor i Myrties... Det kommer att bli två härliga veckor fulla med skratt! Vi längtar alldeles oerhört att få komma "hem" igen!
Jag hoppas att ni får en härlig tid på K! Det är en så mysig ö att man aldrig vill fara därifrån!
Hälsn
Eva
Hej Eva,
På Kalymnos skall vi bo hos Poppy på Vassilis Studios i Melitsaha. Vi bestämde oss för det stället efter rekommendation här från Kalimera. Samt att det ser väldigt mysigt ut när man kikar på deras hemsida. Vi får betala 25 euro/natt för en lägenhet för 3 pers. Så det är ju ett kanonbra pris.
Jag har kollat med Koala på Kos och på den ön stiger helt plötsligt priserna. Där får man betala 45 euro/natt för ett hotellrum för 3. Men jag tycker det är helt ok pris det också eftersom det inkl. frukost.
å så har dom ju pool som grabben tjatar om hela tiden
Men vi har inte bokat något på Kos ännu, för vi är lite osäkra på datumen när vi kan anlända och när vi lämna eftersom alla båtturlistor inte är ute ännu. På Koala har dom ju lite hårdare "cancellation policy"

//Guhawi
Svara med citat