Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-12, 10:55
Ainas avatar
Aina Aina är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2007
Standard Sv: Varför "hugger" så många på varandra??

Citat:
Ursprungligen postat av laero Visa inlägg
Menar du verkligen forumet i Kalimera när du skriver detta ?
Jag kan inte påstå att jag läser alla trådar eller inlägg, men av det jag har läst så kan jag knappt minnas vare sig spydigheter eller att man kallar varandra otrevligheter.
Tvärtom så tycker jag att just Kalimera har en ovanligt trevlig ton.
Att det någon gång hettar till lite tror jag hör till. Ett forum där alla bara stryker varandra medhårs blir nog väldigt avslaget.
/Lars
Jo, jag menade Kalimera när jag skrev mitt inlägg. Dock inte överlag borde jag kanske ha påpekat. Med spydiga inlägg och att man kallar varandra otrevligheter, tänker jag främst på inlägg som i slutändan plockats bort av administratören! (En eloge till att det plockas bort! Mitt intryck är att sidan sköts väldigt noga, att allting läses, inlägg flyttas till rätt plats osv. I början skrev jag allt på "Samos" eftersom det var det enda "forum" jag hittat till... )

När jag diskuterade det här med min man tyckte han som du att det här är en väldigt snäll sida. Kanske har det med känslighet (överkänslighet om man så vill) att göra. Jag är inte intresserad av att gräla och tjafsa på nätet. Tycker inte att övertramp här (lyckligtvis inte så många) kan ursäktas med att finns sidor där man är mycket råare mot varandra.

Mitt sista inlägg i detta ämne, hoppas jag.

(vald av min son)
Aina

Senast redigerad av Aina den 2008-04-12 klockan 10:58.