Citat:
Ursprungligen postat av Peter
Tyvärr så är det så att vissa frågor ibland förbigås med tystnad. Det beror nog ofta på att just den frågan varit uppe många gånger förut och ingen "orkar" svara på den igen. Eller så kan det ju vara så att ingan kan svara! Fast det är nog rätt ovanligt.
... Ibland blir jag lite "trött" på att de nya som frågar inte använder "Sök-funktionen" som fungerar alldeles utmärkt. Mängder med frågor hade besvarats om man använt sig av den. Men det är kanske inte så lätt när man är ny på ett Forum?
Peter
|
Hej Peter!
Jag måste säga att ditt svar var mycket bra, att du lyfte denna infallsvinkel. DET är ju en bra förklaring till varför man ibland känner sig nonchalerad när man ställer frågor. Som du skriver så finns det många som har varit kalimerare i flera år medans som jag är ganska ny. Att det finns en sökfunktion visste jag inte, och det är ju bra att någon (du) berättade det.

.
Annars som jag skrev i mitt första inlägg är många och de flesta kalimerare trevliga och hjälpsamma och jag har fått erhört mycket tips och idéer till min resa vilket jag är tacksam för.
Mvh ZoM