Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-11, 18:04
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Varför "hugger" så många på varandra??

Citat:
Ursprungligen postat av ZoM Visa inlägg
Måste tyvärr säga att jag håller med dig, ibland vågar man inte skriva frågor för man blir nonchalerad.
Tyvärr så är det så att vissa frågor ibland förbigås med tystnad. Det beror nog ofta på att just den frågan varit uppe många gånger förut och ingen "orkar" svara på den igen. Eller så kan det ju vara så att ingan kan svara! Fast det är nog rätt ovanligt.

Jag har varit med på Kalimera sedan Jan 2001 och jag har sett samma frågor dyka upp år efter år... Ibland svarar jag, ibland tänker jag att det får någon annan ta... Jag orkar inte en gång till... Ibland blir jag lite "trött" på att de nya som frågar inte använder "Sök-funktionen" som fungerar alldeles utmärkt. Mängder med frågor hade besvarats om man använt sig av den. Men det är kanske inte så lätt när man är ny på ett Forum?

En grej jag tänkte på nyligen. Någon tipsade om E-radio. Och fick typ ett svar. Lite senare kom det fler... Det berodde troligtvis på att E-radio var uppe här för flera år sedan och de som verkligen är intresserade av Grekisk musik redan använt sig av den hemsidan sedan länge och inte fann någon anledning att kommentera det ytterligare. Trist för den som tipsade. Ingen respons! Den personen tycker säkert Kalimera är skittrist! För det är ett bra tips!

Med tanke på ursprungsinlägget så är väl jag den som med skammens rodnad på mina kinder borde ta det till mig.

Glöm det! Jag vägrar mjäka med eller låta dumheter eller felaktigheter stå oemotsagda. Men som sagt så är Kalimera ett väldigt nedtonat Forum verbalt sett. Och jag försöker hålla mig inom Forumets regler...

Peter

P.S. Lissi! Det heter som jag. Inte som mig, som du skrev i ett tidigare inlägg.... Bara busar......