Jag har tack och lov aldrig blivit av med en resväska (än så länge)
Men för ett par år sen när vi stod vid arlanda efter en härlig vecka i samos och väntade på våra väskor (5st) så kom en efter en till slut var det bara sambons väska kvar,då kom en väska som var identisk med hans vi lyfte av den och läste på taggen,den tillhörde en tjej så vi la på den på bandet igen......vi stod där och väntade och väntade

till slut var det bara väskan vi tittat på som fanns kvar,den åkte runt runt nu var det bara vi kvar vid bandet....något var fel,vi lyfte av väskan igen och jag bad min sambo ringa numret som stod på taggen chansen fanns u att hon tagit vår väska dom var ju väldigt lika.
Sagt och gjort han ringde henne och sa att vi har din väska här,nej det kan ni inte ha jag bär ju min väska redan sa hon lite snopet

han bad henne kolla på adresslappen på väskan hon bar....det var min sambos väska hon bar

vi stämde möte med henne vid utgången och dom bytte väskor med varann....vilken tur att adresslapparna satt kvar annars hade det kört ihop sej rejält,nu löste sej allting snabbt

så det kan gå