Visa ett inlägg
Gammal 2008-02-12, 07:58
Hjalta99s avatar
Hjalta99 Hjalta99 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: HURRA,äntligen!

Citat:
Ursprungligen postat av Titti Visa inlägg
Hej Eva!

Jag och min kompis åker också till Kalymnos 19/9! För oss är det första gången på den ön. Åker ni också från Arlanda? Det vore jättekul att ses, efter att ha läst allt positivt som du och Riitta m.fl. har skrivit om Kalymnos. Jag har frågat i en annan tråd, om inte några fler kalimeror är där samtidigt, så att man kunde ha en liten träff på en trevlig taverna t.ex.
Hej Titti,
Jo, visst är det Arlanda som gäller! Tyvärr, måste jag säga. Eftersom min kompis bor i Sundsvall och jag sju och en halv mil västerut från S-vall blir det lite extra långa resor varje gång vi ska ut och resa . Ska ni vara på Kalymnos en eller två veckor? Med all säkerhet så kommer vi att träffas! Det blir väl Kalimeratröjan på, som gäller, för att göra sig "sedd...". Vart ska ni bo? Vi har inte bokat boende ännu, det får vänta ett tag. Det brukar alltid ordna sig. Vi stannar i två härliga veckor. Nu kommer jag att lida av resfeber i sju månader...!

Visserligen är mina ögon aningen rosafärgade när det gäller Kalymnos, men det är en sån härlig ö! Och att åka den här tiden är helt underbart! Det är väldigt lugnt och skönt, man skrotar omkring och bara varvar ner och mår gott... Tar lilla taxibåten över till Telendos och badar, äter gott på restaurangerna och njuter av livet. Det blir min tionde resa till Kalymnos sen 1992.

- Den gladaste Evan på jorden just nu!
Svara med citat