Visa ett inlägg
Gammal 2008-02-11, 14:50
aris4s avatar
aris4 aris4 är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2005
Standard Sv: Vilken är den bästa kombinationen?

Hej AndersK!!

Tack för det!! Ja jag kan bli så exalterad när jag vill beskriva och hjälpa till att det faktist blir lite rörigt ibland i förklaringarna. Tänker kanske inte före utan efter många gånger o tror att alla förstår vad jag menar. Men det är ju glömt nu. Nu är jag igång igen, fniss
När jag skickat inläggen tittar jag sen och ser att det brister lite men huvudsaken att den jag tipsar förstår mina inlägg.

Du skriver själv bra och tydligt innehåll. Vi är ju alla olika men vi menar ju väl.

Skulle själv vilja åka till fler öar runt Kos men jag har inte haft tid när jag varit där. Känner ganska många som är boende där nere och har skaffat mig vänner genom åren. Det är fullt upp att hålla kontakten med dem. För varje år så hittar man också både nya o gamla bekanta som man kanske inte sett på många år. Ja då är det till att ta upp kontakten där igen för man vill ju så gärna det.

Jag har ju oxå haft kontakt med några Kalimeror innan jag åkt ner till Kos och sen träffat dem där och på Kalymnos. Vi har fortsatt våran kontakt förstås och hoppas kunna träffas igen även här hemma.

Nåväl Guhawi, jag är glad att jag kunnat hjälpa till o hoppas att ditt val av andra ö blir bra. För om jag inte missuppfattat det så har du tänkt stanna några dagar eller 1 v på Kos eftersom du gillade det??

Kram från ett soligt Örebro
Sanna
Svara med citat