Visa ett inlägg
Gammal 2008-02-10, 11:29
Paddingtons avatar
Paddington Paddington är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: Var bo och vad göra i Aten?

Tack för era svar... den långa beskrivningen av vad man kan göra i Aten lät jättemysig, men så blev jag lite fundersam när resten av inläggen var "åk inte dit".

Vi åker hem 10 juli från Aten... Antingen åker vi väl 1 eller 2 nätter före till Aten för att vara säkra på att hinna med flyget. Flyget går iofs vid 20-snåret på kvällen, men man måste väl vara på flygplatsen vid 18. Å ena sidan undviker man väl Aten i det längsta, men måste se till att vara 1 dygn innan någonstans, o då bo någon annanstans därifrån det är lättare att ta sig till flyget? Eller så vill man uppleva Aten när man ändå är där, o då vara mitt i smeten? Eller ska man vara utanför där man måste åka med kommunala transportmedel?

Först tänkte vi 1 natt (var inte alls intresserad av Aten till en början, men nu är jag lite nyfiken), men då undrar vi om man kan njuta av att hitta på och kika på något när man måste passa ett flyg samma dag. Dessutom måste man väl checka ut från hotellen samma dag mitt på dagen o släpa på all packning?

Hm...
Svara med citat