Citat:
Ursprungligen postat av aris4
Oh va synd, annars kunde vi ju kanske ha träffats. 
Men jag är glad för eran skull att ni fick tag i biljetter nu   . Ja jag håller med dig, man ´vill bara sitta o boka både flyg o båt och resan till Arlanda eller var man nu reser ifrån. Har heller ingen arbetsmoral.  Så här är det varje år.
Brukar vara borta 3-4 veckor i början och sen försöker jag åka minst en vecka i slutet av september och i början av oktober.
Jag har haft tur de senaste 3 åren, har fått bo hos en gammal god vän i hans lägenhet. Han är där o jobbar varje säsong och då bor vi i Mastichari. Lugnt o skönt men sen vill man ju ha lite mer fart och träffa vännerna, då tar jag bara bussen in.
Vi hörs igen!!!
Sanna
|
Ja, det var ju osis, det hade varit kul

.
Men kul att du reser så ofta till Grekland. Där blir jag lite avis. Reser själv en del i jobbet, så ofta stannar vi hemma vid långhelger och lov för jag "pallar" helt enkelt att packa och sätt mig på ett flyg igen. Sen har man ju grabbens skola att ta hänsyn till.
Jag googlade lite på Google Maps och hittade "din" by Mastichari både på karta och via satelit, det är helt sjukt vad världen har krympt. Man hittar allt via Google.
Tack i alla fall för dina tips och uppmuntrande inlägg

//Guhawi