Visa ett inlägg
Gammal 2008-02-05, 11:32
Gita Gita är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Charter bäst med Apollo, Fritidsresor eller Wing?

Charter funkar jättebra när man åker som familj OCH åker mitt i sommaren. Varför? Jo, för charterbolagen ger saftiga barnrabatter! Flera tusen per barn... och - vi har jämfört med att åka flygstol.

Bara för att man åker charter så behöver man inte stanna på hotellet, utan man lever ett helt vanligt liv med utflykter, strandliv, tavernabesök etc. (Vi äter aldrig på hotellet utan söker efter små tavernor med husmanskost) Ofta vill barnen ha pool, de tycker om att dyka och leka i vattnet, det är ett nöje att titta på dem, vilken glädje!

Vi går till stranden på morgonen och barnen får gå till poolen när de vill efter lunch.

Vi har åkt med Ving, Fritidsresor, Apollo och Solresor SAMT flygstol med Sterling. Min personliga åsikt är att Ving är dyr (men fin), Fritidsresor och Apollo billiga och bra, Solresor skötte sig dåligt, men det kan ju vara en engångshändelse... och jag ger dem inga fler chanser...

Vi väljer helst Apollo, de har mest att välja på i Grekland. Och kolla efter barnrabatterna - det är dem man skall nyttja! Men hittar ni något bra med Fritidsresor, det går lika bra!
Svara med citat