Ämne: Agia Apostoli
Visa ett inlägg
Gammal 2008-01-28, 09:37
tonm tonm är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: Agia Apostoli

Takk for gode tips.
Jeg har vært på Kykladene i August, men ikke med barna. Det var ikke vanskelig å finne et sted å bo da, men uten barna var det jo ikke så¨farlig med standarden. Med barna er det jo viktigere å ha noe å ta seg til der man bor også på kvelden, de blir lei av å gå i byen og å sitte på restauranter.

I fjor reiste vi tre uker i slutten av Juni og første halvdel av Juli. Da var det ikke vanskelig å finne bosted på Paros og Naxos. Vi sparte mye på å ikke bestille på forhånd. I Parikia hadde vi leilighet med to store rom og to uteplasser til 45 euro natten (Midten av Juli). Kort vei til stranden og kort vei til byen.
Både på Naxos og Paros betalte vi mye mindre for bolig enn det som var oppgitt i prislisten. Siden jeg har vært noen ganger på Paros og Naxos så er det mye lettere å komme uten å ha betillt. Vet mye mer om hvor jeg vil bo der.

Takk for tips om strender og undervannsstrømmer. Jeg har lest mye om Kreta, og må innrømme at jeg er litt bekymret for dette. Begge guttene mine er veldig glade i å bade, og ingen av dem er direkte forsiktige. De er mer under vann enn over. Derfor er det viktig med en strand som ikke er for farlig. (Mor må jo også få slappet av litt...)

Skjal sjekke også hotell Triton...

Tonm
Svara med citat