Citat:
Ursprungligen postat av twiggy
Kanske det får bli öluffning nästa gång,men i sommar blir det Naxos det är redan bokat och klart.När är det bäst att öluffa? Är det bäst att starta i Pireus? Blir det verkligen billigare än charter? Twiggy
|
Finner man billige biletter til f.eks. Athen og ikke er ute etter lux-steder så blir det som regel billigere (om man ikke bestiller charter i veldig lavseson..)
Min datter og 2 venniner reiser 17 juni til Skiathos for 14 dager, alle tre på samme rom på Hotel Rene. (ok sted m. baseng) Pris 6500.- pr. pers
De hadde mulighet til å få flybiletter T/R Athen for 2ooo.- , Jeg mailet Rene (som de har bestilt) for å sjekke pris på rom og fikk tilbud på 50-52 E pr. døgn. Delt på tre
Reise T/r Athen skiathos max 5-600.-
Altså kommer akkurat samme turen og hotel på egenhånd på i ca. 4500.- isteden for å betale ving 6500.-
Men en av jentene ville absolutt ta charter..
Man kunne også fått billigere overnatting enn dette om man reiste på skikkelig budsjett...
Men hovedgrunnen min til å reise slik er rett og slett for å kunne besøke flere steder/øyer på samme ferie, for da samme, eller litt billigere pris

Det går jo litt sport i å gjøre det rimlig (men bra)
Ia