Ämne: Pythagorion
Visa ett inlägg
Gammal 2005-07-13, 17:53
Hasse Hasse är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Pythagorion

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L
Tackar, tackar. Bara att boka med andra ord.

Eva

Javisst, varför tveka ?? Men just mina åsikter ska ju inte vara av avgörande betydelse. Jag kan hitta negativa intryck om jag går igenom resa efter resa (alla våra c:a 15 öar) men just på Samos tycker jag inte det går att hitta något som inte var bra.

Fast vi var med om en ganska udda händelse redan på flyget ner till Samos 2002. En gammal bekant till mig visade sig sitta några stolsrader framför oss. Hon och sina barn samt en väninna till henne också inkl. barn. Vi bodde på skilda sidor av ön så vi sågs först vid incheckningen till hemresan. Exakt vad hon sa minns jag inte men det var INTE en bra resa på NÅGOT vis.

Undrade ett tag efteråt varför så jag frågade en annan gång flera månader senare när vi sågs. Framför allt den grekiska maten hade INTE fallit sällskapet i smaken - den var rent ut sagt USEL ansåg de. Men det fanns ett annat skäl till att i stort sett ALLT (som sagt) var fel men av hänsyn till personerna ska jag inte gå in i detalj på det.

Kryptiskt ?? Ja förvisso men när jag lade ihop två och två insåg jag att detta sällskap på två mammor med resp. barn aldrig borde ha rest någonstans över huvudtaget vid det tillfället. Det fanns ingen glädje i någonting vid detta tillfälle och att då åka iväg för att på något sätt skölja bort det som hade hänt var helt dömt att misslyckas.

Om någon mutar mig med något KANSKE jag kan göra andra antydningar via privata meddelanden......ska överväga detta till efter semestern.

Men som sagt Eva, åker du själv även denna gång ? Jag är återigen övertygad att du med din erfarenhet inte kommer att misslyckas !

Du brukar berätta mycket efteråt, ser fram emot detta i höst.

Hasse
Svara med citat