Visa ett inlägg
Gammal 2008-01-05, 01:09
2enebarn 2enebarn är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2007
Standard Sv: Troulakis Village, Platanias???

Kom på mer.........det er mange gode restauranter i området, men det sikreste rådet jeg kan gi er å IKKE gå på de hvor det sitter bare turister! Se etter grekere, det betyr at maten er god og billig Anbefaler å gå opp til bakveiene rundt om (parallelt med hovedveien) retning Agia Marina og kikke etter koselige steder! Har en venn som startet restaurant i Agia MArina sommeren 07, som virkelig kan anbefales! Vi har allerede bestillt bord til 9 pers for feiring av bryllupsdag og bursdag Den heter Nostos og ligger 10-15 min gåtur innover Agia Marina, opp til gaten ovenfor hovedveien. Man går forbi alt det andre jeg fortalte om, videre til du har et helt kvartal med først: Mega Inka Supermarket, ATLAS supermarket og et stort hotell Canea Mare. Gå så opp til høyre et lite stykke og på venstre side oppi veien ligger NOstos! Flott ny restaurant i treverk og stein i en spesiell stil. Har fotballbane og lekepark ved siden av. Her er det en dansk og en gresk kokk og de har t.o.m. dansk mat! Og selvfølgelig gresk, kjempegod mat hos flotte Christos! Hans bestemor lager verdens beste retter med lam, som hun starter tilberede på morgene hver dag.
Christos har egne nettsider hvor du kan finne ut litt mer. www.nostos-restaurant.com

Senast redigerad av Kalimera den 2008-01-05 klockan 11:32. Anledning: Otillåten länk
Svara med citat