Eftersom ni reser med Fritidsresor så kör dom bara direkt till Rhodos stad o släpper av o inte till andra sidan ön utan dom delar upp i flera bussar. Jag har åkt med Fritidsresor sedan 04 o har aldrig suttit länge o väntat på att komma väg med transerbussarna. Det är ju resenärer som fördröjer bussarna att komma iväg för dom går inte direkt till bussen utan först göra en massa andra saker. När ni har fått era väskor så går ni fram o anmäller till guiden för Fritidsresor o av guiden får ni reda på vilken buss ni skall med o så är det bara att gå till den bussen. Jag kommer att vara på cactus i två veckor så jag är på hotellet när ni kommer ner eftersom jag åker hem den 31 aug. Jag hoppas att ni har valt rum med balkong o inte havsutsikt för när det blåser hårt ifrån havet så kan man knappt sitta på sin balkong. Jag bokar alltid in mot andra sidan för där man kan sitta o koppla av på kvällarna. När ni är på Rhodos så måste ni pröva ett matställe som heter Yamas som har god mat o bra service.
Önskar en trevlig resa till Rhodos för ön är underbar o folket likaså..