Citat:
Ursprungligen postat av epiros
Jag tycker man känner lukten av framgång och lycka.
Egentligen är jag inte speciellt musikaliskt intresserad eller bevandrad inom show-bisiness. Men det lilla jag sett av henne tycker jag bara ger ett gott intryck av någon som kommit under-ifrån och lyckats, och det verkar inte heller ha växt henne över huvudet.
|
Jag tycker precis som du Tommy. Dessutom tror jag att hon har haft det rätt tufft i Grekland efter Eurovisionsvinsten... Samtidigt som det satsas miljoner på hennes lansering och hon har stenhård press på sig, blir hon påhoppad från alla möjliga håll, bl.a. av den grekiska s.k. "fina musikeliten" som tycker att hon är en skam för grekisk musik och ett hot mot dess framtida utveckling (... avundsjuk någon??).
Jag minns ett uttalande som hon då gjorde i grekiska media där hon sa att "Visst har jag stor respekt för det grekiska kulturarvet, men varför kan man inte bara få ha skitkul ibland och dansa hela natten?"
Jag tycker hon har precis rätt inställning och tror att det kommer att gå fantastiskt bra för henne. Hon kan ju dessutom sjunga till skillnad från t.ex. Vandi.