Visa ett inlägg
Gammal 2007-11-25, 11:59
Mariannes avatar
Marianne Marianne är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Grekisk musik-DVD

Citat:
Ursprungligen postat av Annki Visa inlägg
"Ta tragoudia tou Stratou" Hyllningskonsert för Stratou Dionisiou, inspelad 2005 på teater Vrahon. Med många fantastiska artister som tillsammans framför hela 42! låtar: Temis Admatidis, Gerasimos Andreatos, Melina Aslanidou, Stamatis Gonidis, Aggelos Dionisiou, Stratos Dionisiou, Natassa Theodoridou, Vasilis Karras, Pitsa Papadopolou, Antonis Remos, Pashalis Terzis.
Oh ja, den DVDn är ett måste, får väl bli en påskpresent från Peter till Peter! HELT UNDERBART HÄRLIG DVD!

Citat:
Ursprungligen postat av Peter Visa inlägg
Jo, jag kommer faktiskt ihåg det! Jag har ett, för vissa, obehagligt gott minne... Jag kommer även ihåg när vi satt i baren på färjan och någon inte kände skillnad på Metaxa och Whiskey... Men vi kanske ska förbigå det med tystnad...? Fy Peter, FYYYYY......
Tystnad var ett utmärkt förslag, Peter! (Det kan vara jobbigt, men väldigt trevligt!, att börja semestern med rutinerade grabbar, som lägger ut med annat än vatten och ett enkelt glas retsina till lunchen..., men det som jag minns bäst är den otroligt goda räksaganakin jag fick på tavernan i Lavrio - och gott var det ju med en flaska Plomariou till den mezén!)
Svara med citat