Citat:
Ursprungligen postat av Eva L
"klipp"
Om dottern och den lille följer med känns Patmos och Fourni som bra öar. På Patmos Garden finns det bra egna matlagningsmöjligheter och de har en fin trädgård med pool. Den ålder E har då passar säkert utmärkt för att glida runt med honom i poolen. Jag har själv övernattat några gånger på Rest and Fly och tycker att det även kan fungera bra med småbarn. Har ni tagit med barnbilstol till dottern eller har ni lyckats få taxi med stol i?
Eva
|
Patmos Garden är helt klart ett barnvänligt ställe, vi var där i somras. Jag kan faktiskt rekommendera att bo i någon av rummen som har nedsänkt uteplats. E kommer inte åt att smita iväg och det svalkar bra där nere.
Då det gäller Fourni så är jag lite mera skeptisk till att åka dit meden baby, det finns inga pooler och den bästa badplatsen har en lång trappa att gå på, inte smidigt med barnvagn där.
Ja, visst går det att ta en natt på Rest and Fly även med barn men det är ju alltid lite bökigt med övernattning längs vägen, speciellt som det ofta har en förmåga att bli på både utresa och hemresa.
Mvh Janérik