Citat:
Ursprungligen postat av Marianne
Visst är det jätteroligt om man hör "hur det gick", men jag förväntar det inte.
Söker jag upplysning om ett ämne, Australien t.ex., får svar på något jag undrar över, så känner jag mig inte förpliktad att besöka sidan när jag kommer hem igen. Absolut inte! Har annat att göra helt enkelt. Tiden räcker inte till allt man gärna vill.
|
Nu var det inte riktigt det jag menade utan mer att om man kanske har intensiv PM kontakt med någon, skickar foton på tavernor etc så visst vore det trevligt med en liten hälsning efter hemkomsten. Jag menar inte att det behövs ett personligt tack utan gärna några ord på kalimera om resan och de platser som besökts. För att kalimeras forum ska vara intressant i längden för många människor, bland den mångfald som finns på nätet, behövs flers erfarenheter. Jag tycker faktiskt att forumet mycket mindre nu än tidgare handlar om olika platser i Grekland och resande utan mer om kringfrågor. I verkliga livet kommunicerar vi ju på ett annat sätt och kanske är det så jag egenntligen tycker det ska fungera även på internet även om jag vet att det inte är så.
Eva