Citat:
Ursprungligen postat av Eva L
Visst förstår jag att folk har andra prioriteringar men några rader om en resa tar inte mycket tid. Jag menar inte att de behöver skriva hela resebrev. Vissa kommer faktiskt igen nästa gång de ska ut och resa med flera frågor för att sen försvinna igen. Jag har ju varit med sen Kalimera startade så jag kan se mönstret.
|
Citat:
Ursprungligen postat av lars
Jag tycker att dina observationer är helt riktiga Eva.
Det tar inte många minuter att återkomma med ett par rader hur resan avlöpte och om tipsen och råden man fick var bra och kanske ge ett och annat tips tillbaka.
|
Ja visst finns det mönstret, det har säkert de flesta lagt märke till. Men det är väl inget att bry sig om?! Man svarar ju inte på inlägg för att sedan få höra hur bra tips man gav, utan för att det är roligt att få dela med sig av det man själv varit med om och om det blir till glädje för någon så är det ännu roligare.
Jag tror inte heller att det i första hand handlar om tid för dem som inte återkommer, utan helt enkelt att livet innehåller annat som de hellre gör och de tror nog inte att det sitter okända personer här och väntar på att de ska höra av sig igen.