Ämne: Bob!
Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-10, 12:23
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Bob!

Jo det är vanligt. Fast man får nog ha förståelse, eller åtminstone tolerans. Vi prioriterar ju alla olika. Dessutom, de flesta som ställt frågor och sedan inte fortsätter att vara aktiva i forumet glömmer i alla fall jag väldigt snabbt.

När det gäller denne Bob är det dock lite annorlunda. Om du letar i medlemslistan så finns han inte. Det beror på att medlemmar som aldrig skrivit några inlägg inte finns med i den.

Bob registrerade sig på Kalimera en förmiddag i våras, skrev ett pm till mig och besvarade en fråga om en bild från Kreta som var med i förra årets fototävling och som jag sedan hade frågat i forumet om.

Han hade en fantastisk och samtidigt skrämmande berättelse om vad som hänt honom på den platsen när han utmattad hade kommit dit på en flerdagarsvandring i augusti 2006. Han berättade också att han skulle tillbaka dit någon vecka senare, för en två veckors vandringsresa.

När han hade skrivit pm:et loggade han ut och har aldrig mer loggat in på Kalimera. Det kan jag se på hans profil som ju finns kvar och jag får fram eftersom jag har sparat hans pm.

Som du säkert förstår skulle jag väldigt gärna vilja höra om hans vandring, både för att han tog sig tid att svara på min fråga och för att jag mer och mer funderar på att göra en flerdagarsvandring på till exempel Kreta.

Så Bob, än en gång, om du någonsin kikar in på Kalimera; var snäll och hör av dig!
Svara med citat